1. نظارت و مدیریت مناقصات، مزایده و قراردادها
2. نظارت بر تأمین سرویس ایاب و ذهاب کارکنان و وسایل نقلیه مورد نیاز واحدها
3. بستر سازی و آماده نمودن امکانات مورد نیاز جهت برگزاری همایش ها، اعیاد و ....
4. برنامه ریزی تأمین فضا، تجهیزات، امکانات، وسایل اداری و رفاهی مورد نیاز مدیریت خدمات پشتیبانی
5. مدیریت بر انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، پذیرایی و محل تشکیل جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی دانشگاه جهت میهمانان
6. نظارت بر اعتبارات و نحوه هزینه کرد اعتبار دریافتی حوزه مدیریت پشتیبانی در راستای اهداف دانشگاه و مطابق آیین نامه مالی و معاملاتی
7. مدیریت در جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان تحت سرپرستی
8. پیش بینی احتیاجات ستاد دانشگاه شامل وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین برآورد هزینه آن¬ها
9. پیش بینی و برآورد نیازهای تدارکاتی دانشگاه برای دریافت و توزیع اعتبارات تخصیص یافته
10. نظارت بر فعالیت، سوخت و هزینه های کلیه خودروهای دولتی و بخش خصوصی موجود در سطح واحدهای ستادی و تابعه دانشگاه
11. بررسی و نظارت بر نحوه نگهداری کالاها و اموال در انبار و رعایت سیستم محافظت و ایمنی انبارها
12. شرکت در جلسات و کمیته های حوزه مدیریت پشتیبانی و تهیه و ارائه گزارش لازم به مقام مافوق
13. شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و راهبردی آن با هماهنگی مقام مافوق
14. بررسی و شناخت نارسایی ها و مشکلات حوزه مدیریت و اهتمام در جهت رفع آن¬ها
15. انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مافوق
آخرین به روز رسانی:
۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۱۱:۲۹ بعد از ظهر