شرح وظایف مدیر پشتیبانی

ایجاد شده در ۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۴:۴۵ بعد از ظهر

1.     نظارت و مدیریت مناقصات، مزایده و قراردادها
2.      نظارت بر تأمین سرویس ایاب و ذهاب کارکنان و وسایل نقلیه مورد نیاز واحدها
3.      بستر سازی و آماده نمودن امکانات مورد نیاز جهت برگزاری همایش ها، اعیاد و ....
4.     برنامه ریزی تأمین فضا، تجهیزات، امکانات، وسایل اداری و رفاهی مورد نیاز مدیریت خدمات پشتیبانی
5.      مدیریت بر انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، پذیرایی و محل تشکیل جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی دانشگاه جهت میهمانان
6.      نظارت بر اعتبارات و نحوه هزینه کرد اعتبار دریافتی حوزه مدیریت پشتیبانی در راستای اهداف دانشگاه و مطابق آیین نامه مالی و معاملاتی
7.      مدیریت در جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان تحت سرپرستی
8.    پیش بینی احتیاجات ستاد دانشگاه شامل وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین برآورد هزینه آن¬ها
9.    پیش بینی و برآورد نیازهای تدارکاتی دانشگاه برای دریافت و توزیع اعتبارات تخصیص یافته
10.     نظارت بر فعالیت، سوخت و هزینه های کلیه خودروهای دولتی و بخش خصوصی موجود در سطح واحدهای ستادی و تابعه دانشگاه
11.      بررسی و نظارت بر نحوه نگهداری کالاها و اموال در انبار و رعایت سیستم محافظت و ایمنی انبارها
12.      شرکت در جلسات و کمیته های حوزه مدیریت پشتیبانی و تهیه و ارائه گزارش لازم به مقام مافوق
13.     شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و راهبردی آن با هماهنگی مقام مافوق
14.     بررسی و شناخت نارسایی ها و مشکلات حوزه مدیریت و اهتمام در جهت رفع آن¬ها
15.      انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مافوق

 

طراحی و پشتیبانی: پورتال زینوپارس